Доставка і оплата

Доставка та оплата

Діяльність цього Інтернет-магазину здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів»

Графік роботи інтернет-магазину “Clean Skin”

– понеділок-п’ятниця з 9.00 до 20.00
– субота, неділя з 10.00 до 18.00

Спосіб оформлення замовлення в інтернет-магазині «Clean Skin»

– на сайті www.cleanskin.in.ua цілодобово
– електронною поштою cleanskinua@gmail.com цілодобово
– по телефону в будні з 10.00 до 20.00

Способи доставки

Самовивіз

Самовивіз зі складу (м. Вінниця, вул. М. Шимка, 50) заздалегідь заброньованого замовлення за попередньою домовленістю.

Доставка у Вінниці:

Доставка товарів у Вінниці складає:
• При сумі замовлення до 2000 грн – доставка 200 грн.
• При сумі замовлення більше 2000 грн – доставка Безкоштовна

Доставка товарів по Україні:

  • Безкоштовна доставка –  За сумою замовлення більше 2000 грн – безкоштовна доставка на склад “Нова Пошта”
  • Доставка “Нова Пошта” – При сумі замовлення до 2000 грн вартість доставки оплачує замовник згідно з тарифами фірми перевізника Нова Пошта. Ціна доставки 100-140 грн.
  • Адресна доставка – Доставка товар здійснюється додому за вашою адресою. Ціна доставки додому згідно з тарифами фірми перевізника Нова Пошта 180-200 грн

Способи оплати товару

Для Вашої зручності ми пропонуємо різні форми оплати товарів:

  • Податковий платіж – оплата готівкою за фактом отримання товару на складі компанії-перевізника згідно з тарифами “Нова Пошта”. При замовленні післяплатою також враховуйте, що при отриманні необхідно буде сплатити, крім вартості товару та його пересилання, додаткову комісію компанії-перевізника за зворотну доставку коштів, яка становить 20грн+2% від суми, що оплачується. Надсилаємо без передоплати!
  • Предоплата – після оформлення замовлення на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок, який Ви зможете оплатити карткою, у терміналі або у найближчому відділенні банку. Доставка здійснюється після підтвердження платежу.
  • Оплата на карту через сервіс WayForPay
  • Готівкою – При самовивезенні замовлення

Терміни доставки

Відправка здійснюється в день замовлення за наявності товару на складі, термін доставки по Україні 1-2 дні!

Процес обміну та повернення товару

1. Клієнт повідомляє продавця про обмін чи повернення товару.

2. Клієнт відправляє товар продавцю через компанію-перевізник Нова Пошта (вартість пересилки оплачує клієнт згідно з тарифами перевізника) або приносить його за адресою м. Вінниця, вул.М.Шимка, 50.

3. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару належної якості, продавець після отримання товару відправляє обмінний товар або повертає гроші грошовим переказом або на картку клієнта.

4. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару неналежної якості, продавець після отримання товару тестує його та перевіряє якість товару.

5. Якщо підтверджується, що товар неналежної якості – продавець відправляє обмінний товар або компенсує 100% грошовим переказом або на картку клієнта.

6. Якщо не підтверджується, що товар неналежної якості – продавець зв’язується з клієнтом та вирішується кейс у персональному порядку.

Відповідно до Закону«Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному BF” target=”_blank” rel=”nofollow noopener noreferrer”>Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Гарантія:

Офіційна від виробника 12 місяців,  у разі несправності звертайтеся за номерами на сайті.

Задайте вопрос

    ×
    Рассрочка



      ×